IN LOC DE PREFATA

lili

„Cereti si vi se va da ;cautati si veti afla ;bateti si vi se va deschide ca oricine cere ia , cel care cauta afla si celui ce bate i se va deschide „.

Nu intamplator am ales aceasta predica din Evanghelia lui Matei, pentru ca de aici a inceput totul.
Am cerut iubire , acea iubire autentica , neconditionata si… am primit , dar nu oricum.Pentru a primi e nevoie sa fii pregatit .Iar eu nu eram ,asa ca am primit un soc care m-a lovit in ego,m-a „ajutat” sa devin constienta de minciuna in care traiam de ani buni.Ulterior am constientizat ca este foarte important cum te pozitionezi fata de socul respectiv.Daca te smeresti, mai ai o sansa sa te ridici ,chiar mai puternic , daca nu si faci greseala de a arunca vina pe altii, sau mai rau pe Dumnezeu , atunci treci direct in depresie.Am trecut prin iadul interior, m-am intalnit cu Umbra ,dar altfel nu se poate ,altfel nu ajungi sa te cunosti .Ulterior , am primit un dar Divin , am trecut prin cea mai coplesitoare experienta din viata mea care mi-a schimbat radical perceptia asupra realitatii si a existentei lui Dumnezeu. A fost nevoie de 2 luni sa ma echilibrez ,pentru ca aveam o atitudine mesianica si doream sa imbratisez pe toata lumea.
Aceasta experienta a scos la iveala un potential de care nici eu nu stiam (acela de a scrie si a impartasi celorlalti din ceea ce sunt acum ), am simtit o dorinta launtrica de a schimba ceva , de a alege o cale care ma implineste, chiar daca pregatirea mea de baza este in domeniul tehnic.
Orice om tezaurizeaza un potential innascut de evolutie , pentru ca acesta este de fapt rolul nostru in aceasta dimensiune fizica , de a ne intoarce de unde am plecat , la Sursa. Oamenii sunt prizonierii suferintei de cand a aparut neascultarea , de cand s-au indepartat de iubirea neconditionata , christica si au devenit inconstienti din punct de vedere spiritual .De atunci experimenteaza viata in lumea fizica, materiala si au intrat de buna voie in lumea TIMPULUI si a MINTII ,a EGO-ului.
EGO inseamna frica .Frica este un produs al mintii . Iar mintea ce face ? Te minte . Cand exista iubire neconditionata , frica dispare .Una o anuleaza pe cealalta .
„Iubirea neconditionata incepe cu fiecare dintre noi .Abia apoi putem iubi,accepta tot ceea ce este ” spunea prof.Dumitru Constantin Dulcan. Iubirea este liantul dintre vazut si nevazut , dintre manifestat si nemanifestat .Iubirea nu este in nici un caz placere , pasiune , dorinta . Iubirea este libertate , autenticitate ,demnitate ,integritate .Iubirea inseamna sa nu iti fie  teama sa fii vulnerabil in fata celuilalt , sa ai curajul sa joci cu cartile pe fata cand toti celilalti te indeamna sa te ascunzi , sa te protejezi .
Toti putem iubi autentic , de la sine la sine , dar putini sunt cei care o cauta , o gasesc .E nevoie doar sa priveasca in interior , sa se cunoasca pe ei insisi .
Toti avem o cruce de dus ,important este sa transformam crucea in scara catre Inviere . Si aceasta nu se poate realiza decat prin lepadarea de sine. Asa cum spunea Patriarhul Daniel : „Lepadarea de sine nu reprezinta negarea de sine ci o schimbare a paradigmei,o lepadare de EGO , o schimbare prin centrarea in interior si unire cu Dumnezeu , o renuntare la egoism si narcisism „.

Cu recunostinta ,

Liliana

Lasă un răspuns

