Tinerete fara batranete si viata fara de moarte

LUMINA„Eu sunt Învierea şi Viaţa. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Şi oricine trăieşte şi crede în Mine nu va muri niciodată.”  ( Isus) .Fie că ne place sau nu, învierea morţilor va avea loc la timpul hotărât de Dumnezeu. Abia atunci toţi îşi vor da seama de neascultarea şi păcătoşenia lor, dar pentru cei necredincioşi va fi prea târziu.

„Tinerete fara batranete si viata fara de moarte” . Este unul din basmele  copilariei mele si abia acum realizez cat adevar ascunde , ca semnificatia este de natura spirituala.

Va impartasesc din propria experienta ,ce-i drept destul de scurta (  de cca. 6 luni ) ,  dar profund transformatoare.In  tot acest timp  am realizat ca fara sa ma debarasez de lu­cru­rile care nu-mi serveau decât, cel mult, orgoliului per­so­nal (ulterior am inteles ca e doar EGO, deci fara importanta) nu voi reusi sub nici o forma sa ies din automatisme ,din plafonare . Am hotarat sa renunţ la tot ceea ce este negativ si am inceput sa ma observ , sa focusez atentia asupra mea , a atitudinilor mele si de cate ori am simţit că ma chinuie un sâm­bure de invidie, de ciudă, de enervare, l-am inlaturat , nu i-am dat atentie ,dar in nici un caz opunand rezistenta  .Rezistenta nu face decat sa imputerniceasca raul , sa-l amplifice. Nici nu ştiţi cât de mult ne îmbolnăveşte şi ne îmbătrâneşte răul. Cauza oricărui conflict uman este in primul rand conflictul  interior   Yin – Yang , fiecare parte o vede pe cealaltă mai puţin vrednică şi mai puţin valoroasă. Atâta vreme cât fiecare dintre părţi o percepe pe cealaltă în felul acesta,  negocierea este o simpla poveste. Dar dacă fiecare parte se va  manifesta faţă de cealaltă cu o atitudi­ne plină de respect şi acceptare, toate barierele se dizolva .Orice situatie se  rezolva cu cumpatare , cu rabdare ,dar oamenii nu mai au rabdare sa-i asculte pe cei din jurul lor ,reactioneaza  in loc sa actioneze.Nu mai au rabdare, pentru ca au acumulat prea multa negativitate ,agresivitate ,s-au obisnuit sa fie si sa se poarte asa cum le spun altii , sa posede obiecte si relatii care nu li se potrivesc ,doar pentru ca asa este la moda.  Simplitatea este cel mai de pret dar .Important este sa fii tu cel care esti de fapt , sa renunti la tot ce nu te reprezinta. Suntem creatie divina  intr-un echilibru perfect  , dar noi suntem cei care stricam propria armonie cu noi insine si apoi cu ceilalti. Creatia  divina se autoregenereaza, infloreste prin iubire si daruire,doar astfel se deschide orizontul ,se realizeaza rafinarea vibratiei , evolutia ca spirit. La acest nivel  se schimba perceptia asupra realitatii si aduci in manifestare ceea ce ai devenit ,se schimba stilul de viata ,prietenii, esti mai energic , notiunea de boala nu mai exista , apar modificari din toate punctele de vedere ,inclusiv fizic , esti mai luminos , devii „tinerete fara batranete si viata fara de moarte „.  Cu o singura conditie : sa nu te intorci in Valea Plangerii  ( in trecut ) ca Fat  Frumos din basm.  Exista o realitate  a Iubirii si o realitate a Fricii ( a negativitatii ) ,in functie de perceptia fiecaruia . Si amandoua se vad la un moment dat  inclusiv pe corpul fizic , pe chipul fiecaruia . Iubirea  este viata ,fericire, bucurie, lumina, iar negativitatea  este boala  .

Te rog să îmi lasi un comentariu mai jos prin care să îti expui punctul de vedere referitor la articol.

Cu recunostinta ,

Liliana

 

Lasă un răspuns

