Puterea lampii fermecate

lampa

In urma cu cateva zile o cunostinta mi-a adresat o intrebare, fireasca de altfel ,dar la care putini ne gandim, fiind mult prea „prinsi ” de problemele cotidiene, de viata complicata creata tot de noi :Ce-ti doresti, asa …din suflet ? Intrebarea m-a dus cu gandul  la ” Povestea lui Aladin si lampa fermecata ”  si asa am realizat ca lampa fermecata sunt eu ,iar puterea se afla in interiorul meu , important este sa cer . Este vorba de acea putere interioara , in stare latenta , care poate fi activata doar urmand calea sufletului , calea divina din mine. Toti detinem in interiorul nostru puterea necesara pentru a putea crea realitatea pe care o dorim.„Cereti si vi se va da ;cautati si veti afla ;bateti si vi se va deschide ca oricine cere ia , cel care cauta afla si celui ce bate i se va deschide „. (Evanghelia lui Matei ). Hmm…ce-mi doresc eu asa din suflet ? Imi doresc sa plec cat mai departe de „civilizatie”  ( consumerism frumos ambalat ,pentru a fi vandabil ) si cat mai aproape de natura ( ce a mai ramas din ea  ) si sa nu credeti cumva ca vreau sa „fug” de mine. Asta  este ce am facut pana acum , am fugit de mine , m-am indepartat de cine sunt  Eu , de dorintele si valorile mele , am privit prea mult  in exterior si acum doresc sa ma apropii de mine ,sa privesc in interior. Frustrarile si nemultumirile apar atunci cand privim prea mult in exterior la ceea ce fac si spun altii , la ” modele”  ,complicandu-ne viata  pentru ” a da bine ” in mijlocul „civilizatiei”, cand de fapt asa cum bine a spus Nichita Stanescu :  ” Totul este simplu, atat de simplu ca devine de neinteles”.

Tu ce-ti doresti ,asa….din suflet ?

Liliana

Lasă un răspuns

