Din lumea interioara adunate si … apoi la lume date .

 

masti

„Viziunea mea asupra omului nou este cea a rebelului in cautarea SINELUI ,a fetei lui adevarate. Un om pregatit sa arunce toate mastile, toate caracterele prefabricate, toata ipocrizia , gata sa arate lumii cine este el cu adevarat. Si daca va fi iubit sau condamnat ,respectat sau huiduit, incoronat sau crucificat , pentru el va fi acelasi lucru , fiindca A FI TU INSUTI este cea mai mare binecuvantare a EXISTENTEI . Un om adevarat , sincer , care cunoaste IUBIREA si COMPASIUNEA intelege ca oamenii sunt orbi , inconstienti cu spiritul adormit ” – OSHO

Articolul de astazi este atipic, diferit de ceea ce v-am obisnuit pana acum si cu riscul de a fi  „condamnata ,huiduita ” ,pentru mine va fi acelasi lucru  pentru ca sunt Eu insami .Cati au ” curajul ” de a comunica deschis , cati au curajul sa se opreasca in a-si reprima trairile, sentimentele ?  Putini, foarte putini  in comparatie cu marea masa  care isi ” alimenteaza” continuu corpul durere cu emotii si ganduri negative si in acelasi  timp se plang ca nu sunt iubiti si fericiti. Marea majoritate  „comunica  deschis ” pe facebook , isi ridica moralul reciproc ,posteaza articole  motivationale , sfaturi  despre ce si cum sa faci sa fii cat mai ZEN. Si toate acestea pentru ca este o realitate virtuala si nu au nevoie de masti .Dar oare care este realitatea Falsa si care cea  Reala?  Am uitat sa fim reali ,sa ne bucuram ,ne-am pus prea multe masti si nu ne mai regasim ,cautam refugiul in lumea virtuala  si de fapt fugim de noi . Si pentru ca am adus vorba despre masti ,personal  nu-mi plac mastile ,nu mi-au placut niciodata,  chiar daca am primit destule ” bobarnace”  pentru ca am iesit din rand  ,din tipare ,am avut curajul sa fiu EU si poate de aceea  in urma cu 6 luni am trecut printr-o experienta spirituala care m-a transformat radical ,iar cei care ma cunosc … stiu. De aceea am creat acest blog ,iar ceea ce scriu este „primit” , nu inventat sau luat din lumea interioara a altora, de aceea dorinta mea este sa dau mai departe celor care doresc sa depaseasca limitarile si conditionarile acestei lumi . Intentionez sa creez un grup  (va voi anunta la momentul potrivit ) care sa reuneasca  in primul rand persoane  care au trecut prin experiente similare (treziri, constientizari) ,precum si cei care rezoneaza cu mine ,pentru a impartasi  si a  gasi solutii care sa vina in sprijinul celor care au nevoie doar de un declic pentru a se trezi. Urmaresc de cateva luni activitatea de pe facebook  care abunda de articole motivationale ,terapii, practici spirituale, nu sunt impotriva lor ,dar dupa parerea mea  nu fac decat sa  ” amorteasca” ranile emotionale adanc ingropate in inconstientul colectiv ,pentru ca  acesta este adevarul  ,acea umbra ,fricile din noi sunt cele care ne „leaga” de dimensiunea fizica, vieti la rand. Acele rani trebuie identificate , aduse la suprafata si vindecate , altfel orice practica exterioara este de prisos , este nevoie de „munca” interioara. Cum le identificam ? Pai,  ranile emotionale acumulate  s-au transformat in timp in frustrari, furii, nemultumiri  pe care le proiectam in exterior  asupra celorlalti si in loc sa-i acuzam pe ei,cel mai bine este sa privim in interiorul nostru, sa „sapam”  în trecut  si sa vindecam zonele unde nu suntem aliniaţi cu intențiile si dorintele  noastre pentru prezent si viitor.  Cu munca , multa munca si rabdare.  Ca un sfat  ” motivational ” pot sa va spun ca  reprogramarea conceptuala care se bazeaza pe respectarea celor  10 porunci (Dumnezeu asta doreste de la noi ) este cea mai sigura, pentru ca pana la urma credinta  , iubirea  si iertarea ne vor salva  (nu am spus-o eu, ci Iisus) .

Cu recunostinta,

Liliana

 

 

Lasă un răspuns

