Ok, hai să-ți zic cine sunt eu..

CHAKRA RELAXATA

Se pare că, fără intenție sau vreun plan bine gândit, am creat prin nevinovatele mele comentarii o interesantă vâlvuță în domeniul acesta atât de pestriț al spiritualității românești. Ba sunt ăia supărați că le comentez biznisurile de comerț online cu inițieri, ba gurii (am stabilit, pluralul de la „guru”) care se recunosc (toți!) în descrieri, ba clienții care îi cunosc și recunosc pe guri și pe comercianți (pe toți!)… Date fiind reacțiile și mesajele celor ce își fac timp și citesc ce scriu, comentează, apreciază sau dimpotrivă, critică (ceea ce apreciez în egală măsură), aș avea câteva comentarii..

Am observat că principala problemă (sau curiozitate) este legată de persoana mea – și aici sunt două categorii: cei pe care îi comentez și mă urăsc de moarte :)) (în tăcere, că dacă se exprimă e clar că se simt cu musca pe căciulă) și cei care pur și simplu au această curiozitate…

Vezi articol original 1.268 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

