ÎNCREDEREA ÎN SINE – ușa spre o nouă viață

„Am întâlnit și oameni care nu se iubeau pe ei, însă fiind foarte perfecționiști, mentaliști reușeau să creeze (mai ales profesional foarte multe lucruri – având încredere în ei, în ceea ce făceau”.
Din punctul meu de vedere Iubirea de sine = Credinta , incredere in divinul din tine. Cei care nu se iubesc ,dar totusi au realizari ,sunt oameni chinuiti , consuma multa energie pentru a crea .Creatia Sinelui divin , care pleaca din constiinta (din iubire si forta creatoare a divinului ) ,este diferita de creatia egoului care pretinde sa fii cel mai bun ,sa fii competitiv .Creatia Sinelui divin reprezinta o curgere continua a energiei cosmice (dai si primesti ), in nici un caz consum .Rationalul se opune curgerii energiei , de aceea oamenii care sunt centrati pe rational consuma atat de multa energie pentru a realiza lucruri marete.

ASTRODEVA

Lucrez cu afirmații, gândire constructivă, auto-observare de doi ani de zile, timp în care am reușit să schimb foarte multe credințe false despre mine, viața mea și lumea din jurul meu. Am ajuns la concluzia că atunci când ai încredere în tine poți practic să faci orice. Între încrederea în propria persoană și iubirea de sine există o relație foarte strânsă, iar din punctul meu de vedere de la iubire decurge restul. Am întâlnit și oameni care nu se iubeau pe ei, însă fiind foarte perfecționiști, mentaliști reușeau să creeze (mai ales profesional foarte multe lucruri – având încredere în ei, în ceea ce făceau).

incredere

Acum două luni am postat zilnic, timp de 29 de zile, afirmații. Un domn mi-a spus că poate ar fi interesant să lucrăm o afirmație o lună. Atunci deja ideea era formată, eu asta voiam, însă astăzi am simțit nevoia să încep un program legat…

Vezi articol original 508 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

