Gata cu credintele limitative, aleg sa traiesc fericirea!

caleaspretine

Bine ai revenit pe caleaspretine

Cineva m-a rugat sa scriu despre credinte limitative. Mi-a zis ca adesea folosesc in materialele postate termenele de patternuri familiare, credinte limitative si emotii toxice, multi poate nestiind cu precizie ce sunt toate acestea si cum pot fi ele transformate. Iata dragul meu cititor, draga mea cititoare, cum pot sa apara diverse materiale atunci cand mi se propune sa vorbesc despre o anume tema. Azi am sa iti vorbesc despre credintele limitative.

Ce sunt acestea?

Sunt acele credinte pe care fara sa ne dam seama, le-am preluat de la cei cu care ne-am intersectat, implementandu-ni-se in subconstient sub forma de frici, nemultumiri, neimpliniri, traume si neputinta de a oferi replica atunci cand eram provocati in diverse feluri.

1-1260283778v9WsCand te-ai nascut, ai fost curat si conectat in totalitate la Divinitate!

Intre timp ai crescut si ai interactionat cu diverse persoane cu diverse convingeri si credinte. Gandeste-te…

Vezi articol original 4.682 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

